آیا هر فرصتی برای بهبود عملکرد کلیه در نفروپاتی فشار خون وجود دارد
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا هر فرصتی برای بهبود عملکرد کلیه در نفروپاتی فشار خون وجود دارد

آیا هر فرصتی برای بهبود عملکرد کلیه در نفروپاتی فشار خون وجود دارد؟ فشار خون بالا Nephropathyis بیماری کلیوی ثانویه فشار خون مزمن. به عنوان فشار خون بالا باعث آسیب به عروق خونی در کلیه ها، عملکرد کلیه به تدریج کاهش خواهد یافت.
آیا ممکن است برای بهبود عملکرد کلیه در نفروپاتی فشار خون؟
آن را باید در وضعیت بیماری بیماران بستگی دارد.
اگر میزان فیلتراسیون گلومرولی شما (GFR) هنوز هم بالاتر از صورت 60ml / دقیقه می باشد، شکی نیست که ما می توانیم آسیب کلیوی خود را به عقب و بهبود عملکرد کلیه شما با موفقیت وجود دارد.
اگر GFR خود را در محدوده 15-59 میلی لیتر / دقیقه، شما باید 50٪ شانس برای معکوس نفروپاتی فشار خون خود را دریافت و بهبود عملکرد کلیه است.
اگر GFR خود را پایین تر از 14ml / دقیقه می باشد، ما می توانیم کمک به متوقف کردن وضعیت بیماری خود را از بدتر شدن و جلوگیری از عوارض تهدید کننده زندگی است. همچنین، ما قادر به بهبود کیفیت زندگی بیماران.
در اینجا، شما باید بدانید که آیا شما فرصت برای بهبود عملکرد کلیه شما. سپس، من را از برخی از پیشنهادات برای کمک به بهبود وضعیت سلامت خود را.
درمان های موثر برای بهبود عملکرد کلیه در نفروپاتی فشار خون
از تجزیه و تحلیل بالا، ما می توانیم می دانیم فشار خون بالا علت ریشه ای نفروپاتی فشار خون، درمان برای این بیماری کلیوی باید از مدیریت فشار خون بالا آغاز خواهد شد. در مرحله اول، یک برنامه رژیم غذایی سالم با مصرف سدیم، مایع و پروتئین محدود مورد نیاز است. سپس، بیماران ممکن است نیاز به گرفتن برخی از داروهای ضد فشار خون بالا مانند مسدود کننده ACEI، ARB و کانال کلسیم. (در اغلب موارد، بیماران نیاز به انواع مختلفی از داروها برای کنترل وضعیت بیماری خود. برای تعیین آنچه شما باید داروها را از دکتر آنلاین مشورت کنید.)
علاوه بر این، درمان مانند میکرو چینی پزشکی، پاک کردن خون آلودگی درمان، داغ فشرده سازی درمانی و سلول های بنیادی است که می تواند کمک به بهبود بیماری های کلیوی، اما برای افراد متفاوت است. بنابراین شما باید درمان با توجه به شرایط خود را انتخاب کنید.
اگر سوالی دارید و یا نیاز به دیگر هر گونه کمک در درمان نفروپاتی فشار خون، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا چت با دکتر آنلاین ما در واتساپ / وایبر، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 12 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: